Äntligen

Det var tänkt att jag skulle skaffa en ny blogg vid årskiftet.
Så bra gick det med den saken.
Men nu, efter lite mer än en månads försening så har jag en alldeles ny fresh blogg. Designen blev väl lite sisådär, eftersom jag fortfarande inte införskaffat photoshop än (är för snål för att köpa och för lat för att ladda ner). Men jag hoppas att denna bloggis är duglig i alla fall!

Vad har jag sysslat med idag då, förutom bloggen? Jo - ingenting. Vaknade av mig själv kl 8.00 imorse (!!!) så har inte känt mig så fit for fight direkt. Legat vid tvn och suttit vid datan, och självklart tittat på världens vackraste sport - ice hockey! Sverige krossade de där finnäcklena med hela 4-0 och vann hela LG Hockey Games tuneringen. En bra dag att vara svensk helt enkelt.

Vill även passa på att tacka syster yster för parfymen här under som jag fick igår när jag och la familjen hälsade på henne och hennes mage, även om hon inte brukar läsa min blogg ("jag vill inte tränga mig på ditt privatliv", hallå).

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0