Alla Hjärtans Dag

Det är egentligen en dag som kan ta sig om man är singel.
Därför tänker jag inte skriva mer om den här dag just nu (mer än att jag ska köpa godis och tröstäta) utan skriva mer om gårdagen.

Galet.
Det är nog det perfekta ordet som beskriver kvällen. Dock var det nära på kaos sist Linn hade fest i början av november (och att jag hade gått lite längre in i dimman än vad jag gjorde igår) så om man skulle jämföra med den gången var det lite lugnare tag denna kväll men ändå blev den riktigt lyckad. Som sagt, jag gillar den här lilla landsbygden.

Men trots hur mycket jag tycker om lilla Strängnäs så saknar jag storstadslivet. Tror att jag åker tillbaka till Västerås idag och spenderar kvällen med Elli&co. Det blir alltså alla hjärtans dag firande med middag och bowling. Myspys det, men jag tycker fortfarande inte om den här dagen. Bara att jag, som sagt, har en anledning att tröstäta chokladhjärtan.

Nu börjar det nog bli dags att leka städcrew, kanske hinner slänga iväg något senare ikväll.

PYSS! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0