En helt onödig rubrik på ett helt onödigt inlägg

Inledning: Idag är jag på ett "jag orkar verkligen inte blogga men jag gör det i alla fall för jag har inget bättre för mig" humör. Så nu har jag varnat er för att detta inlägg blir allt annat än bra.

Det är lördag idag, för er som inte redan listat ut det, och mina planer för dagen är ungefär lika många som antalet hjärnceller i Elinas hjärna - noll (bara att inse sanningen älskling). Men för att rädda hennes "goda" rykte så har jag listat ut 5 planer samtidigt som jag skrev denna mening (och Elina har alltså lyckats få till sig 5 hjärnceller).
Att Ankan kommer hit ikväll och tittar på melodifestivalen med mig är plan ett. Dock kommer jag få dräggla till EMD själv eftersom hon tänkte springa och spy när de spelar upp sin låt. Men innan dess ska jag köpa tjockisgodis till oss två och förbränna det i förväg genom en promenad i snön. Plus att jag har en bur att göra rent och ett rum att städa.
Dagens fem planer kort och enkelt (eller enkelt och kort).

Och på tal om ingenting, jag har lov och VIK vann igår!
Såhär glada är mina bollar över det.

/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

Söta pluttisar :m <3

2009-02-22 @ 11:34:11
URL: http://baradaniela.bloggspace.se
Postat av: erica*

korvarna som behöver dammsugas :D:D <3

2009-02-26 @ 18:12:22
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0