JAG BLIR GALEN

Varför?!
Varför fortsätter jag ens med det jag gör? Varför fortsätter jag sätta mig i den här situationen?
Varför fortsätter jag att hoppas?
Jag vill inte, jag får inte, jag kan inte.
Men varför fortsätter jag ändå?!
Jag orkar inte, jag förstår inte, jag borde inte vilja.
Men ändå går mina tankar åt ditt håll hela tiden.
Varför!
Jag har gjort det klart för mig att jag inte vill ha något med dig att göra längre.
Och om jag tolkat dina ord rätt känner du samma sak.
Men varför hoppas jag då fortfarande?
Varför ska det vara så himla svårt att bara släppa allt?
Varför?!
Från och med nu tänker jag göra allt för att glömma.
För jag vill inte minnas dig längre, jag vill inte tänka på dig längre.
Jag vill inte ens ha kvar bilden av ditt ansikte i mitt huvud.
Så försvinn!

Ja, jag behövde skriva av mig.
Nu tänker jag fortsätta kolla på min film, hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0