091208

Nej, det är fortfarande inte kul att skriva. Men jag tänker ge det ett försök då och då :> Denna vecka har jag fullt upp med att jobba på dam-innebandy vm, vilket jag kan säga är mycket roligare än att sitta i skolan och ruttna hela dagarna (eller okej, det slår inte uno!). Idag har jag, Danni och Matilda varit duktiga flickor och intervjuat Ungerns damlag idag, och de bjöd oss på en varsin laktrits rem efteråt. He-he!

Min stora underhållning just nu är att sitta och titta på pappa som tappert försöker klura ut hur vi ska fixa trådlöst bredband i hemmet, utskällningar mot datorn kommer och går kan jag säga. Men strax tänker jag kolla på Heroes (a.k.a. världens bästa tv-program) och sedan zåva. Imorn tänker jag gymma, duktig som jag är! Guldstjärna till mig tack :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0