You can stand under my umbrella

Dripp, dropp, dripp... Det har väl låtit sådär ungefär hela dagen idag. Jag tycker det bara är deprimerande. Höst- och skitväder ska inte komma förrän i mitten av september enligt moi, och så vitt jag vet är det fortfarande augusti (och sommarmånad). Skärpning vädret!

För övrigt så känner jag hur bloggfantasin flödar - not. Har verkligen ingenting att skriva om längre. Dagarna låter väl inte så roliga när skolan har börjat heller. Godmorgon - skola - hem och plugga - godnatt. Äh, jag får göra mitt bästa för att få inläggen någorlunda intressanta. At least give it a try.

Nu ska jag fixa tvätten och fortsätta dunka spotify, heipa!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0