Stressdag nr 1

My gosh, jag tror jag aldrig har slitit och stressat så mycket som jag har gjort idag. Ända sen klockan 10 imorse har jag donat i stallet p.g.a diverse aktiviter + småbarns teori (måste bara tillägga att jag älskar mina nya ungar, they're wonderful!). Direkt när jag har kommit hem har jag fixat med nya teorischeman för de små liven samt en gruppindelning på olika sysslor till nästa helgs hemmatävlingar i stallet. Den som tror att hästsyssla bara handlar om att borsta och rida ska testa vara med i ungdomsstyrelsen för en dag, eller testa att vara i mina (rid)kläder. Kämpigt, det är ibland bara förnamnet!

Nej, nu elva timmar senare är jag äntligen klar och kan gå och lägga mig med gott samvete. Väckarklockan är ställd på  06.00, bara för att jag och Hanna ska morgonpromenixa halv 7 (!!) imorgon bitti. Ja, vi är galna. Speciellt hon eftersom hon är ledig, hehe.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0