Söndag

Idag kändes som en någorlunda viktig dag att gå upp i tid på. Klockan elva noll noll skulle nämligen ett gäng från någon ridklubb i Växjö komma upp hit på "studiebesök" i stallet, och självklart skulle en del från ungdomsstyrelsen också vara där.
Halv elva hade vi bestämt träff.
10.43 vaknar jag av ett samtal från Amanda.
"Ska inte du vara i stallet nu?"
Oh, crap...

Jodå, jag hann precis en sekund innan rundturen började. Men nog blev det allt bra stressigt. Kanske lika gärna bra att börja vänja sig vid alla försovningar, nu när skolan börjar om en vecka och en dag. Höhö.

The Voice igår då? Lagom bra ändå. Förutom döda fötter, tårgasbomb, småfjortisar här och var (något att räkna med kanske) och en låååång tågresa hem, med full-lastat tåg dessutom. Usch, sista gången jag tar det absolut sista tåget hem när jag åker på sånt här. Får be päronen pröjsa på taxi, hehe. Nej, nu blir det fika-time med Elli. Tja-rå!



/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Döda fötter <3 Höhö :) PUSS <3

2009-08-16 @ 19:02:52
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: hanna

nu låter jag säkert elak, men vad kul med tårgas!! älskar personer som förstör haha,(ibland)

2009-08-16 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0