Sista dagen på sista sommarlovet

Jag har märkt att jag de senaste dagarna har varit så in åt helskotta dålig på att blogga. Men jag har helt enkelt tappat "The Force" när det gäller bloggandet känner jag. Efter flera, flera veckors överentusiasm (och en strejk mot att kolla bloggstatistiken för att inte påverka mitt kära skrivande) så har bloggkänslan helt plötsligt blivit spårlöst försvunnen.  Skyll inte på mig, jag gick aldrig med på denna kurragömma lek med den heller!

Men men, imorn börjar skolan igen. Kanske får bloggiskänslan lust att komma tillbaka då, då saker och ting äntligen hamnar i en ond ring av rutiner. Ska bli galet kul att få träffa hela klassen igen, och mindre galet kul att vi bara har ett år tillsammans med varandra. Snyft och blä. Dags att börja ta vara på tiden helt enkelt. Upprop 10.00, alltså har jag ungefär 15 timmars lov till, höhö.

Nu ska jag fortsätta vänta på att pappa kommer hem så det blir BK mat, mummmmmms!


Rebecca signar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0