Rubrik ?

Jag brukar vanligtvis blir sur när folk knappt uppdaterar sina bloggar.
Så ja, nu är det fritt fram att vara sur på mig...

Jag har verkligen inte haft någon ork till att skriva något om mitt, just nu, händelselösa liv idag. Blir nog alldeles för drygt i längden att höra om samma tjat om och om igen - hästen, hem, data, Hanna typ. Det är väl mina dagar nu för tiden (okej, kanske inte riktigt heeela tiden).
För tillfället sitter jag och funderar på vad sjutton jag sitter uppe för. Kom väl hem för drygt 20 min sen och jag satte mig vid datorn direkt för att jag kände mig för pigg för att sova. Suck, jag lär ju inte bli tröttare av att sitta här istället?

Mjo då, kvällen var rätt trevlig. Förutom att jag, Hanna och Cattie tände eld på bryggan vi satt och grillade vid flera gånger. Säger bara helt b-engångsgrillar, som det blir hål på och all kol ramlar ut. Sen att min älskade Ramlösa Jordgubb/Lime fick bli brandsläckare nr 1 gjorde inte min situation bättre. Fick jag dricka någonting utav den? - Knappt. Jeje, engångsgrillar - real piece of crap.

Nu ger jag upp - godnatt världen.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0