Måndag

Är nyligen hemkommen efter en Beck-kväll hemma hos Natta. Bra film + donken mat & godis = Mys-pys-puss. Nu är jag däremot trött som en dragen gris, men tänker jag inte sova än! Måste i säng tidigt imorn kväll, eftersom jag ska upp halv 6 på onsdagmorgon.

Varför? - Jo, jag, Ankan, Elli m.fl ska jobba på en kristen festival onsdag - söndag som heter Frizon, och ligger strax utanför Örebro. Där är det tänkt att vi ska jobba med att servera och göra tex mex (yeah, good luck with that!) och under vår lediga tid självklart ha hur roligt som helst! Klockan sju bär det av mot Örebro på onsdag morgon, my gosh. Men men, sjukt kul kommer det nog att bli. =)

Hur som helst, så om jag lägger mig sent idag, går upp tidigt imorn, så kommer jag att vara riktigt trött imorn kväll = jag kommer kunna gå och lägga mig tidigt (Einstein nr 1). Pjuh, att vända tillbaka dygnet är inte det lättaste!

Nu blir inlägget för långt ser jag. Så går det när man uppdaterar för sällan! Äh, nu fortsätter jag med min egna lilla uppesittarkväll. Ciao.

/R

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha sommaren går för fort så hinner inte ens med månaderna:O

2009-08-04 @ 12:51:51
URL: http://hmalnacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0