Here we go again.

Wenströmska Gymnasiet - I'm back! Jag vet inte vad jag hade för överexalterade emotions idag på sista skolårets första dag, men jag antar att jag tyckte det var för himla kul att få träffa alla små söta människor igen. För att inte tala om alla sköna lärare. Det är ju trots allt sista gången som jag kommer komma tillbaka till skolan efter ett långt sommarlov, snyft på den.

Däremot känner jag nu, när allt överexalterande har lagt sig, att jag gärna hade haft sommarlov ett bra tag till. Låt oss säga, hmm, för alltid? Schemat kommer nämligen att börja gälla fr.o.m kl 12.00 imorn, och nej det är inget schema som jag hurrar för precis. Antar att det bara är att bita ihop och göra det bästa av situationen - njuta (!) av mitt absolut sista år i skolan!

Nej, nu ska jag alldeles strax dra mig ner mot staden och umgås lite med lilla Vivi-pivi, men först lägga upp en liten video här. Har nämligen suttit i stort sett hela eftermiddagen och kollat på Stockholm Live/Parlamentet klipp på youtube och insett hur kär jag blivit i Johan Glans. Enjoy.


/R

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Härlig blogg!

Läs lite och kommentera gärna min.

Kram (:

2009-08-24 @ 23:49:05
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Paulina

*TJA! Skulle vara jätte tacksam om du hjälpte mig välja vilken tatuering jag ska tatuera. Tack på förhand!



http://pause.blogg.se/2009/august/vilken-tattoo-hjalp.html#comment*

2009-08-25 @ 00:17:53
URL: http://pause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0