Hemma!

3 timmar och 3 bilköer senare - jag är hemma! Har iofs varit det sedan klockan elva ikväll, men ändå. Jag ville nästan bara gråta när jag såg min säng, så sjukt mycket som jag saknat den! Knölarna inne i tältet där jag och Duckface låg var väl inte de skönaste precis. Något man gärna kunde klarat sig utan.

Hur känner jag mig då? Jo, förutom att jag är inne på min 38e vakna timme (blev till att dygna sista natten) så känner jag mig någorlunda pigg och fräsch. Fy fasiken, jag ville verkligen inte att Frizon skulle ta slut. Jag har haft så hiiimla roligt! Jag har fått lära känna nya, härliga människor samtidigt som jag har fått umgåtts med några av mina närmaste vänner. För att inte tala om att jag nog hade det skönaste arbetsteamet inom Tex Mexen som man skulle kunna tänka sig. Det var väldigt sällan vi hade någon tråkig stund tillsammans!

Nej, det har hänt massor av roligheter därborta som jag inte riktigt orkar nämna. Låter några av de bilder som kommer upp strax få tala för sig själva. Och förutom det så säger jag såhär - det som händer på Frizon stannar på Frizon.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sedan soooooovaaaaa. Tänker inte vakna förrän klockan blivit minst 15.00 imorn, så det blir till att dra ur telefonjacket och stänga av både vibratorn och ljudet på mobilen. Tänker inte låta någonting alls förstöra min välbehövliga sömn imorgon, höhö.










/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

får god lust att stryyypa tomten! annoying deluxe

2009-08-16 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0