Finally!


Det senaste dygnet har jag nästan inte kunnat tänka på annat.
Jag bara längtar att få kliva in i den kalla isarenan, höra hur klubborna slås mot pucken så det ekar i hela hallen, höra slirandet av bromsande skridskor mot isen och att se de gulsvarta prickarna åka fram och tillbaka, fightandes om pucken. Gah, jag har saknat hockeyn så gaaalet mycket!! Äntligen börjar det dra igång lite smått, fast det kommer nog dröja till den 16/9, mot Leksand av alla lag, innan säsongspremiären drar igång. Kan man få en bättre start på Hockeyallsvenskan? I don't think so!

Nej, ska jag börja vandra och möta upp Hanna nu, och eventuellt Cattie, så blir det till att luncha i Vasaparken. Måste ju passa på med en lite mini picknick nu när solen äntligen kommit fram på riktigt igen, wiho!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0