Årets första snö?


Skämt åsido, fake snö utanför ABB Arena. Men med mina gladiator-sandaler så spelade det ingen roll om snön var riktigt eller fake, det var lika kallt om fossingarna i alla fall!

Har känt att hela denna dag har varit rätt fullspäckad. Skola (trots att jag inte hade några lektioner), stallet, stan med Elina och sedan "impuls-hockey". Hockey-matcher i all sin ära, men när det endast handlar om små fjuttiga träningsmatcher (och en publik siffra 661 pers...) så känner man nästan hur det svider till i hjärtat. Jag kan seriöst inte bärga mig innan säsongen drar igång på riktigt den 16 september, och hockeymatcherna blir så som de ska vara igen. Come on, spola fram tiden!

Nej, nu börjar det snart bli dags för en dejt med kudden. Inte kul att behöva lägga sig i tid när man är van att vara uppe till 1-2. Men men, någon gång måste man tyvärr vända tillbaka dygnet =)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0