01.59

Yeah, livet leker.
Jag är inte direkt hemma just nu, skulle jag tro iaf... Jag kommer iaf inte ihåg att vardagsrumslampan är trasig, eller att jag har tusen ölburkar ute på balkongen. Rättare sagt, jag har inte ens en balkong... Hmm... dilemma. Vart är jag egentligen?

Ja. Det kan man fråga sig. Allt jag vet att jag just nu har en bärbar data, spotify, och en inte så nykter Ida bredvid mig. Och vatten i högsta hugg! Basen den dunkar och ur högtalaren hörs raggarmusik (efter Idas låtval).

Funderar på om man skulle börja bli social med människorna på balkongen, och förmodligen runda av. Cykla hem nu? Ja, måste komma hem på ngt sätt....

Ida hälsar!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0