Valborg-time!

Okej, tekniskt sätt är det fortfarande 1 h 26 min kvar till valborg(smässoafton), men eftersom min valborg antagligen kommer bli den mest stressfullaste hittills så får jag skriva ner mina planer för kvällen dagen innan istället.

Kan börja med att säga "fy skäms" till mig själv som inte ens nämnt någonting om valborg tidigare, fast om man tänker efter beror det nog mest på att mina planer inför denna "traditionella" dag inte blev spikade förräns för några timmar sen. Snacka om att ta saker i sista sekunden, men egentligen är det nog det bästa man kan göra när man pratar om mig. Hur som helst så blir det en tripp till Uppsala, som egentligen var grundplanen från första början, med min alldeles egna Hänibanäni. Hjälp! Hur ska det egentligen sluta? Antagligen med att vi kommer vara helt lost i studenternas stad, men "det löser sig" för att citera Timbuktu. 13.15 tänker jag ta bussen från skolan imorn för att åka och träffa Thomas, för ännu mera buisness, och 14.40 går bussen mot uptown. Ingenting kommer jag hinna med där emellan, ännu mindre att blogga.

Kvällen kommer spenderas hemma i älskade lilla Västerås, vart har jag bara ingen aning om. Löga som alla andra förmodligen? "Jeje", just nu håller jag på att tagga till för fullt, speciellt till denna gamla favorit i en nyare version. Bilder kommer förmodligen upp senare, det kan jag nästan lova!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0