T som i torsdag

Webdesign är i stort sett en lektion som är till för att sitta och göra allt annat utom det du egentligen borde göra. Största förklaringen till det är nog för att den lektionen är så otroligt seeeeg. Man blir ju absolut inte grön av avund när halva klassen, den lyckligt lottade delen av klassen, sticker hem vid tjugo över ett efter samhällen. Fusk x10.
Hur som helst, egentligen ska jag pyssla med mitt portfolio till alla dussin (okej, fem stycken) hemsidor vi gjort. Men det var så mycket roligare att kika runt på nätet efter sommarens festivaler istället. En har jag redan fått jobb på (frizon), en annan väntar jag fortfarande att få jobb på (siesta) och just nu sitter jag och velar fram och tillbaka vilken den tredje blir. Det står mellan Storsjöyran i Östersund och Emmaboda i ja, just Emmaboda. Båda festivalerna ligger på exakt samma dagar och båda har sina för- och nackdelar.
Emmaboda - mycket mycket billigare (nära på 500 riksdaler)
Storsjöyran - mycket mycket intressantare artister (hallå, Lady Gaga? Fatta dunka till Pokerface lixåm).
Blir nog till att vela ett par dagar till skulle jag tro.



???
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0