Soligt värre


Om jag ska rapportera hur vädret ser ut utanför fönstret just nu så är det en stor skinande sol och inga moln. Är det inte för härligt? Visst, som jag sagt tidigare är jag en riktig vintermänniska som älskar snö och minusgrader (för det mesta). Men jag måste medge att när solen kommer fram så blir mitt humör så mycket trevligare, inte kan man vara deppig en dag som denna. Kände att jag var tvungen att ta tillfället i akt och ringde Hanna för att få ut henne på en liten vårpromenad. Det behövdes, både för pratstunden och motionens skull.

Igår var det som sagt Eskilstuna för hela slanten. Riktigt trevligt måste jag säga. Och jag måste hylla Alive (som det hette) att de hade Guitar Hero. Jag har märkt den senaste tiden att jag varit väldigt beroende av det spelet men har samtidigt inte orken att inhandla det själv. Hur som helst var det jättetrevliga människor och snubben som pratade var väldigt intressant. Han och Vivi kom till att bli väldigt nära vänner sen, haha.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till "lunch", vad jag ska hitta på efter "lunchen" och vad som händer ikväll. Som det ser ut just nu blir det pannkakor till "lunch", städa rummet efteråt och Ankan's place ikväll. En rätt så lugn lördag, något jag tror att jag är i behov av.

/R

Kommentarer
Postat av: häänii

Vivi ska alltid connecta med massa kristna snubbar, sist var det nån snubbe från passion i sthlm och innan det "IKON-snubben" ååå jag saknar han han var rolig hahahahah!(du fattar inte vad jag menar men skit samma)

2009-04-11 @ 21:50:03
Postat av: Rebecca

Hanna, du är störd.

2009-04-12 @ 01:16:39
Postat av: erica*

tycker du om GH? :o det har jag då inte märkt? öhhöhöm... ^.- <3

2009-04-14 @ 19:20:01
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0