Onsdag

Det stämmer nog det folk ibland säger. När man inte skriver förlorar man läsare. Därför tänkte jag försöka börja ta tag i mitt lilla bloggliv och försöka göra något åt det. Tyvärr händer det inte så mycket speciellt i mitt övriga liv än att jag äntligen (tro mig, efter en vecka med 1800-talets nokia är det äntligen) fått tillbaka min mobil igen! Nu får vi hoppas att den inte stänger av sig allt för många gånger, den har liksom redan stängt av sig en gång... Ta dig Elgiganten!
Annars så kom Hanna hem till mig och åt brownies, jag har gått från biträdande kassör till vice ordförande i ungdomsstyrelsen (big me) och Danni var nyss så söt, som alltid, och skickade Måns Zelmerlöw - Impossible till mig. Jag har känt mig helt död när det kommer till nya låtar efter den här förbaskade IPRED-lagen, så jag ber andra ta risken åt mig och ladda ner låtar. Mo-ha-ha-ha....

Nu ska jag börja förbereda lite "föra-över-data-till-skivor" business sen blir det nog sängen som kallar.
Tro mig cp-mobil, jag har saknat dig med.
/R

Kommentarer
Postat av: erica*

åh jävla hanna som får brownies när hon vill, jag vill också ha ;o

2009-04-16 @ 20:54:04
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: Daniela

Hihi du är söt! <3<3

2009-04-16 @ 21:14:17
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0