Onsdag

37 min.
Så mycket försent kom jag till min enda lektion idag. Vart är Johan när jag kommer? Inte ens i närheten av skolan verkade det som. Kändes ju lagom värt att komma när jag istället kunde ligga kvar på min absoluta favoritplats i hela världen varje morgon, nämligen sängen. Men men, istället för att göra det jag egentligen ska göra på Rörlig bild, dvs att göra en film helt själv, så fick jag chansen att underhålla fotoeleverna istället vilket aldrig är helt fel! Det blev mycket goda skratt måste jag säga, och det började även smidas planer om en festival tripp till Östersund i sommar, nämligen Storsjöyran som jag nämnde i något tidigare inlägg. Inget bestämt än, men fy fasiken vad kul det skulle vara!

Nu måste jag verkligen stressa ihjäl mig, eftersom jag ska träffa Thomas på stan klockan ett och sköta lite buisness, sen blir det ett sista tappert försök att hitta sommarjobb. Skam den som ger sig!


Och lite sommarlov nu vore ju inte helt fel.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0