Om en bloggfri dag är hemsk...

Är nog två värre.
Jag har inte ens ansträngt mig att sitta vid datorn på två hela dagar. Jag är väldigt chockad jag med, men jag vet inte. Jag har bara inte haft lusten till att sätta mig ner för att skriva blogg, kolla igenom alla nya bilder på bdb och spendera den resterande tiden av mitt liv på facebook. Inget speciellt har ändå hänt. I söndags var det stallet för halva slanten, sen blev det att umgås med Elli, Simon och Lass at Löga på kvällen. Och dagen efter var jag sjuk. Lagom tills skolan börjar också, ohyes...

Hur som helst, så släpade jag mig hit i alla fall och nu sitter jag här efter att vi fått veta att Lasse är sjuk och vi har håltimme. SKÖNT! Då slipper vi ljudprovet som alla små ljudelever bävat för. Nu har vi skjutit upp det provet för säkert femtielfte gången i rad, men men.

Jag känner att jag verkligen inte har något speciellt att skriva om längre, så istället för att tråka ut er så funderar jag på att ägna håltimmen till att göra en ny header (nu när jag sitter med ps och hela kittet) och längta tills jag får komma till mina små pållar efter skolan. Pyss.

/R

Kommentarer
Postat av: erica*

ha-ha jag förstår att det var riktigt svårt o säga att vi är söta ;D

2009-04-14 @ 19:26:01
URL: http://mener
Postat av: erica*

ha-ha jag förstår att det var riktigt svårt o säga att vi är söta ;D

2009-04-14 @ 19:26:10
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0