Månsfrossa

Eftersom jag känner att jag inte har så mycket mer att skriva om dagen, mer än att jag har slutprov i idrott imorn som jag är 0 förberedd till och att miss Norrland (Erica) kommer hit om drygt 18 timmar! Var nog den första glada nyheten på länge om man nu ska låta riktigt pessemistisk.
Istället tänkte jag lägga upp två videos på min älskade Mums-Månsa (känner att jag fastnat i en Måns "Snygg" Zelmerlöw period igen). Den första är låten har säkert hela Sverige redan hört vid det här laget, nämligen Hope & Glory akustisk. Skillnaden med den här och den alla andra har hört är att denna spelas med fioler, både stora (även kallad cellos) och små, i bakgrunden. Och jag, som faller för "fiolmusik", tyckte såklart att den här versionen var så mycket finare än den andra.
Den andra låten är hans nya, typ, Impossible som jag blev helt förälskad i första gången jag hörde den. Jag kan också säga att den har spelats om och om igen men jag kan fortfarande inte sluta lyssna. Snacka om att vara beroende i en musiklåt, eller olyckligt kär kanske. 
Vad vet jag, enjoy!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0