Måndag

Jag har äntligen passerat dagens jobbigaste, nämligen mediekommunikations provet. Var precis som jag trodde, drygt och jobbigt med typ bara "motivera ditt svar" frågor. I alla fall tyckte jag att det var många. Men sådant hör till en måndag, tyvärr.

Härnäst är det svenska och engelska som gäller, sen äntligen är skoldagen slut. Om jag minns rätt var det fint, men otroligt blåsigt, väder imorse när jag vaknade. Det får gärna hålla i sig (minus blåsten). Sen får Elli gärna komma ihåg att vi skulle ses efter skolan, annars vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske fortsättare att sätta nerverna i gungning, för nu är det bara 5 dagar kvar tills lördag. Vad som händer då, mer än att jag och fröken E ska till Stockholm, är hittills ganska hemlighetsstämplat. Okej, kanske inte. Men tillräckligt för att inte nämnas på bloggen.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0