Kameror är intressanta

Tycker i alla fall Pelle.
Dagen i korta drag (eller något).
Började med en retoriklektion som jag inte orkade gå på och avslutades med att jag blev sjukare och sjukare ju längre dagen gick, för att sedan bli tip top så fort jag lämnat skolbyggnaden. Som jag intalat mig själv, skolan är inte bra för hälsan! Ubildning hit och dit, ja ni lär ju ha fattat vid det här laget att jag är otroligt skoltrött. Mediekommunikation prov på måndag, ljud prov på tisdag sen säkert typ 1000 uppgifter till som jag förträngt nu. Tvåan kan ju bara dra.

Därför jag behöver mitt smutsiga stall som mest just nu. Helt andra människor, helt annan miljö. Du kan inget annat än älska den tillvaron. Att min plutt existerar där mitt i allt är ett rejält plus i kanten. Ett lika stort plus med just den här stalldagen var att vi skuttade över små hinder på lektionen idag, och för första gången på säkert en miljon år var jag riktigt nöjd när jag hoppade av från hästryggen. Miniponnyn jag fick skutta på var nämligen hur duttig som helst, för att inte tala om hur rolig som helst. Mwihi, Rebecca glad!

Det som säkert kommer förstöra mitt humör snart är det där förbaskade mediekommunikations pluggandet. Men allt kan inte alltid vara roligt utan det är bara att fortsätta att looka on the bright side of life.

/R

Kommentarer
Postat av: erica*

måå han är så söt :*

2009-04-21 @ 08:43:21
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0