Jumpcompetition m.m

Har precis suttit mig vid datorn efter en "fullt ös" dag i stallet och pluggning av mediekommunikation lite vid sidan om. Tanken på provet imorn får mig att bara att vilja lägga mig ner i en grop och inte komma upp igen förrän onsdag (ljud prov på tisdag, men det skjuter vi väl antagligen bara upp på igen). Nej, nu tänker jag för en gångs skull dela med mig av super nyheter, och det är att idag var det omgång 3 och final i vårens upplaga av seriehoppningen. Som vanligt går jag alltid in för att vinna, som jag i stort sett gör med allt. T.o.m i matkön i skolan. Fyra hundradelar var det som skilde från den där förbaskade förstaplatsen, och resultat blev en tredjeplats. Ändå tror jag inte att jag skulle kunna vara mer stolt över min älskade Roberta, utan den placeringen är jag helt klart nöjd med. Om inte mer än nöjd. Best Hest, det är hon det.

För att sammanfatta grillningen ute på Löga igår har jag bara ett ord att beskriva med: SVINKALLT!!
Det blåste och fiskmåsarna ville ha våra marsmallows (stavning?). Äckliga fåglar, dom får köpa sina egna minipåsar för hela 26 kronor. Orka Ica's "ruinera mig" priser. Nu är jag förmodligen förkyld igen också, fast då slipper jag förmodligen provet imorn. Inte illa!
Nej, grillkvällen var faktiskt inte så hemsk utan helt okej ändå. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen, och det tyckte jag att vi gjorde rätt så bra också. Allt som fattades var en fotboll att springa runt och hålla sig varm med, men man kan inte alltid få allt dit man vill.
Lite bilder får ni i alla fall!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0