Ingen blogg igår heller

Igår hade jag en helt computer free dag, dock helt ofrivilligt. I torsdags kväll klagade nämligen min dator (efter flera år i branschen) på att minnet i stort sett var fullt. Och efter rapporter från Johanna igår om riskerna att få en kraschad hårddisk just p.g.a det dilemmat fick mig att inte våga sätta på datorn när jag kom hem. En av mina största paniker är nämligen om datan ska krascha, och verkligen allt man har där (vilket är typ ett livsverk för mig) bara försvinner, helt putsväck. Pappa var däremot gullig nog och köpte två usb minnen igår, ena var egentligen till mammsen men den snodde jag, hehe. Så nu har jag suttit här i hela FYRA timmar och rensat upp. Gått igenom bilder, tagit bort bilder på typ ögon, fingrar, munnar, trädbarr, allt sånt onödigt och sedan lagt över på stickorna. Puh, hade jag vetat att det varit såhär jobbigt hade jag nog inte suttit mig här idag heller.

Hur som helst, för er som vill ta del av min "intressanta" fredagskväll så började det med att syster-yster, Ella bus och Jonas kom på besök. Dessvärre var jag tvungen att lämna dom då jag lovat Elli att åka vidare mot Non Stop och umgås med henne, då det var såååå längesen vi hade setts sist (tre timmar...). Runt tolvslaget, då de flesta söta människor började dra sig hemåt, bestämde jag mig att ta min överenergi och träffa mitt knepo Hanna och hennes kusin Maria som var på besök in "the big town". Vi gjorde så mycket intressant som att vandra runt på stan och undra vart man kunde ta vägen, om man var under 18 år, den där tiden på dygnet. Fail, javisst. Men med trevligt sällskap kommer man långt.

Nu blev inlägget långt märker jag, och därför kommer väl ingen ha orken till att läsa igenom det heller. Märker att jag har blivit något deprimerad då jag tappat ett antal läsare den senaste tiden, buhu. Hur jag ska lyckas göra något åt det problemet får jag fundera på senare, för just nu är det duschen som kallar. Senare ska jag vandra runt och pressa ut sommarjobb på småaffärer för att slutligen sticka till Löga ikväll med några från klassen och förmodligen kanske några till. Mysigt, glassigt, trevlans.
Och solen skiner!


Ur min synvinkel, eller ur mitt fönster.

/R


Kommentarer
Postat av: hanna cutyard

hänga med 40+arna på sigurds?;)hahaha

2009-04-20 @ 21:42:18
URL: http://bläckfiskus@hotmail,com
Postat av: hanna cutyard

hänga med 40+arna på sigurds?;)hahaha

2009-04-20 @ 21:42:30
URL: http://bläckfiskus@hotmail,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0