Fresh

Såhär stilig är Pelle plutten när han är ute på tävling.
Och jag är absolut inte helt slut i hela kroppen.
Hoppas de flesta insåg ironin i den meningen.
Förutom att jag har varit duttig hästkötare åt Helena & Gun på dressyrtävlingen i stort sett hela eftermiddagen (vilket är mycket mer än att bara stå och fota hästen kan jag säga) så är jag fortfarande ganska trött efter den hetsiga "no break" dagen igår.
Och nej, jag var inte ute och rände hela dagen/kvällen/natten lång.
Fast i och för sig, att ränna hela dagen/kvällen/natten lång och tillbringa en dag i huvudstaden med Elli är väl i stort sett samma sak.
Vi ska ta tåget till Stockholm 09.52 men träffas såklart vid stationen 09.47. Det där med tidsplanering av tåg har aldrig varit vår starkaste sida. Att komma försent till det vi egentligen åkte till Stockholm för att göra är nog en ännu svagare sida. Men så länge man har en av sina bästa vänner bredvid sig så brukar man komma ganska långt, även om det inte blev så långt som vi trodde att vi skulle komma.
Väl hemma i Västerås igen fick jag inte ens åka hem till mig innan det var dags att dra ut på nästa äventyr. Min lille (nu store) vän Charlie fyllde nämligen hela 18 år, grattis igen!, och det skulle vara lite smått födelsedags partaj hemma hos honom. Trevligt var det, men efter mina 8 timmars trippande i Stockholm så kände jag mig något trött och osocial av mig. Och inte fick jag somna i sängen min förrän åtminstone efter halv 3 den lördagsnatten. Puh, jag tror det var längesen jag sov så gott!

Alldeles strax ska jag ta en lång varmdusch och sedan sova, men innan dess tänker jag bara nämna att det som hände i fredags var otroligt bra för mig, och jag är glad att det har en del i mitt liv fr.o.m nu.

/R

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad hände i fredags? :o och hur gick det i sthlm? :o <3

2009-04-27 @ 18:02:24
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: erica*

2009-04-27 @ 18:14:14
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: erica*

vad hände i fredags? <3

2009-04-27 @ 18:14:31
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0