För att få måste man kunna ge

Jag har funderat på att börja fixa länkar till andras bloggar från min bloggis. Har nämligen känt mig väldigt cruel and evil att jag bara sitter här utan några länkar alls till andra bloggar, medan de flesta av mina kompisar länkar till min. Bara att skriva bland kommentarerna om du vill att ditt namn ska synas här. Vill du inte så skit i det. Jag vill bara vara en snäll och godhjärtad människa.

Långfredag som sagt, och vad händer ikväll? Det vågar jag inte riktigt avslöja än, men som det ser ut just nu lutar det mot Eskilstuna där det (enligt Elli) skulle vara någon form av Non Stop special. Lät absolut inte helt fel! Jag och Hanna kom nämligen överens häromdagen att vi skulle försöka vara kyrkliga nu under denna dag. Jesus dog för våra synder och hela kittet liksom, och jag skulle knappast dö av en fredag i en kyrka med mina kompisar. Tvärtom, jag tycker det är riktigt trevligt faktiskt.
Ohyes, I love my God.

För övrigt så måste jag passa på att tacka alla människor igår för en rätt så gullig kväll. VIK förlorade dock matchen mot AIK med 5-6, men det var nog en av de jämnaste matcherna jag sätt på länge så inge fy skam på den förlusten. Som min pappa brukar säga ibland, "De föll med flaggan i topp". Cred till VIK som gjort en helt klart godkänd säsong 08/09!

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag vill synas på din söta blogg :) <3

2009-04-10 @ 19:14:15
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du är länkad på min blogg iaf ;P Du bestämmer själv om du vill länka mig. hihi. :*<3

2009-04-13 @ 11:11:30
URL: http://jousefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0