Erica har anlänt

Äntligen säger jag bara! Efter att inte ha träffats på drygt 3 månader fick man äntligen se det välbekanta ansiktet igen. Redan 9.30 var Erica stadgad hemma hos mig, och sen dess har hon fått se hur mysig min skola/klass är, hur elaka mina lärare är, fått smaka på ljuva subway, fått sett Ankans skola, tagit del av min och Hannas onormala humor och fått träffa på Ida's ödlor som även dom ska få stanna här ett tag framöver.
Det som väntar oss nu är en träff med Ida nr 2 innan kvällens (och lovets!) första äventyr börjar!
Sen kan jag ju säga att min slutprov i idrott idag gick som det gick...

/R

Kommentarer
Postat av: hanna

vadå,påstår du att chokladtanten är onormal?!?!?! nää nu går skam på torra land! :P

2009-04-06 @ 00:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0