Depressed

Jag har märkt de senaste dagarna att jag inte har varit den aktivaste när det kommer till bloggen. Kan bero som sagt att Erica har varit här och att jag förmodligen velat spendera mer tid med henne än med datorn, eller att jag helt enkelt inte haft orken till att blogga. För att uppdatera alla små söta läsare så har nu Erica åkt hem för drygt 30 min sen och lämnat mig kvar här hemma helt ensam och deprimerad. Men så fort jag och Hanna har kommit iväg mot hockeyn om 1 h så blir jag förmodligen fit for fight igen. Plus att om jag får min vilja igenom så kommer Erica ner från renarnas land till rådjurens så fort sommarlovet tagit sin början. Dags att börja räkna ner dagarna!

Den största händelsen som skett denna vecka, som jag inte orkat blogga om förrän nu, är nog att min lilla bebbe mobil (vars största hobby var att stänga av sig minst 5 ggr/dag, speciellt när sms biljetterna ska visas på bussarna...) lämnades in på lagning i tisdags. Det resulterade i en väldigt gammal lånemobil, säkert från stenåldern, som jag nu ska stå ut med i drygt 1 månad om nu Elgiganten håller sitt rykte. Vilket jag verkligen inte hoppas på! Jag har haft mobilen, som ni ser på bilden under, i bara två dagar och är redan trött på den! Well, well, bara 29 dagar kvar...

Nej nu måste jag nog hoppa in i duschen om jag ska hinna möta upp Hanna innan VIK - AIK börjar. Säsongens sista hockeymatch, sen följer en fem månaders lång väntan på nästa säsong. What will Rebecca do now? Spara pengar antar jag.

Jag saknar mitt norrlands guld.

/R

Kommentarer
Postat av: erica*

jag saknar dig också! <3

2009-04-10 @ 17:39:48
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0