Barnasinnet i behåll


Sådan Hanna, sådan Rebecca. Men är man bästisar så är man.

Jag måste nog säga att detta är då den första måndagen någonsin i historien som inte har gått rakt åt helskotta. Faktum är att den har varit ganska bra t.o.m! (Jistanes) Att solen sken större delen av dagen var ju hur underbart som helst och att vi hade sovmorgon och bara en½ lektion var ju två väldigt stora plus. Fast grädden på moset (egentligen, har ni tänkt på hur dumt det låter?) så hör man Ellis väldigt genomtänkta replik: Jag har varit chokladsugen hela veckan.
Nåja, det är inte bara jag som har svårt att tänka på måndagar.

Nu måste jag börja att förbereda mig mentalt inför Engelska nationella imorn. Aldrig lika kul, men måste (tyvärr) göras.

/R

Kommentarer
Postat av: Roosen

Sötnos :D <3

2009-04-27 @ 23:11:15
Postat av: hääni

bästisar,gulligt!

2009-04-28 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0