Onsdag

Jag känner att alla mina vårkänslor som jag haft tidigare är helt bortblåsta, säkert av de kalla nordpolen vindarna som kommit och gått. Nej, nu har solen varit borta i två dagar och jag tycker minsann att det är dags för den att komma fram snart! Molnigt, blåsigt och surt väder finns det gått om på hösten, that's it.

Dagen i allmänhet (hittills) har känt ganska värdelös. Kom hit för en rörlig bild lektion som jag inte gjorde någonting alls på, mer än att jag berättade om mina "bli blond" planer för några ur klassen. Steg 1 på den processen börjar jag med redan idag, då jag om två timmar ska fixa blonda slingor i håret, vackert. Om resultatet blir fantastiskt eller fruktansvärt återstår att se. Har jag inget viktigare för mig, vilket jag antagligen itne kommer ha, så kommer nog bilder upp senare på't. Samtidigt tänkte jag göra en dagens outfit på det, eftersom jag tyckte det var ett tag sen jag visade upp dagarnas klädesplagg, ohno.

Förutom att jag varit duktig och fixat mms på min mobil (så tekniskt) så ska jag vara lika duktig och sticka upp och plugga nu. Antingen blir det svenska språket att studera eller mitt hyllningstal till pållen. Retoriklärarens förslag, inte mitt.

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Håret kommer bli bra! :)

Och för att svara på din kommentar: Ja man kan inte säga att det har varit lagligt precis, men har bara varit tjat om att fildela förut, vilket jag aldrig har gjort. Och det har ju inte varit en skriven lag att ladda ner precis, det var ju det det blev den första april ;D Haha komplicerat (a) <3

2009-04-22 @ 14:19:51
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: Alicia

var med i min tävling coh vinn ett par fina örhängen från elements

kolla in;

http://Aliciaidfs.blogg.se



kram

2009-04-22 @ 14:25:34
URL: http://aliciaidfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0